Cloud Nine møter motgang med muligheter
Behovet for en fungerende digital plattform for handel har aldri vært større. Cloud Nine har inngått et unikt samarbeid for å gjøre det mulig for bedrifter å øke sitt digitale salg.
Verden er i en tilstand uten sidestykke. Mange står overfor vanskeligheter og verdensøkonomien tegnes på nytt i skrivende stund. Når vi kommer ut av selve krisen, vil de påfølgende konsekvensene komme. Da vil de som har forberedt seg og tilpasset forbrukernes nye atferd være de som kommer sterke ut av stormen. Kanskje med større potensial enn noen gang. Men situasjonen er tøff akkurat nå. Derfor tilbyr Cloud Nine, i samarbeid med finansieringspartner GRENKE, bedrifter å utvikle nye e-handelsløsninger med mulighet for å dele opp betalingen over tid. Alt for å lette en allerede anstrengt kontantstrømsituasjon.
Cloud Nines tilnærming gir bedrifter mulighet til å frigjøre ressurser til andre aktiviteter, samtidig som de fremmer nettsalget. Cloud Nine tilbyr en ferdigpakket e-handelsløsning med en tilpasset UX, fullt tilpasset kundenes spesifikke målgrupper og behov.
Johan Cassel, salgssjef i Cloud Nine: “Vi står klare til å hjelpe selgende selskaper, både B2B og B2C, med å forberede seg på stadig mer avanserte digitale behov. Det er derfor gledelig at vi nå kan tilby en løsning som muliggjør investeringer i fremtiden, til tross for den pressede globale situasjonen.”
Cloud Nine jobber for noen av Sveriges mest anerkjente merkevarer, både store og små selskaper. De siste årene har den blitt tildelt flere ganger for sin kundespesifikke design og brukeropplevelse. Teknologisk utvikling er i forkant og bruk av fremtidssikre teknologier er en prioritet. I tillegg hjelper Cloud Nine sine kunder med optimalisering, administrasjon og drift.
I 2019 har de levert e-handelsløsninger for for eksempel Vålamagasinet, Houdini Sportswear, Life og Bemz. Cloud Nine fungerer med plattformer som Litium, Storm og Episerver.
For mer informasjon, kontakt Johan Cassel på 070-494 24 60 eller johan.cassel@cloudnine.se upp betalningen över tid. Allt för att underlätta ett redan ansträngt cash-flow-läge.
Cloud Nines upplägg ger företag möjlighet att frigöra resurser för annat, samtidigt som de kan avancera sin onlineförsäljning. Cloud Nine erbjuder en färdigpaketerad e-handelslösning med skräddarsydd UX, helt anpassad till kundernas specifika målgrupper och behov.
Johan Cassel, Försäljningschef på Cloud Nine: “Vi står redo att hjälpa säljande företag, såväl B2B som B2C, att förbereda sig för allt mer avancerade digitala behov. Det är därför glädjande att vi nu kan erbjuda en lösning som möjliggör investeringar i framtiden, trots det pressade omvärldsläget.”
Cloud Nine arbetar för några av Sveriges mest erkända varumärken, såväl stora som små bolag. Under senare år har man blivit flerfaldigt belönad för sin kundspecifika design och användarupplevelse. Den tekniska utvecklingen ligger på framkant och användningen av framtidssäkrade tekniker är prioriterat. Dessutom hjälper Cloud Nine sina kunder med optimering, förvaltning och drift.
Under 2019 har man framgångsrikt levererat e-handelslösningar för till exempel Vålamagasinet, Houdini Sportswear, Life och Bemz. Cloud Nine arbetar med plattformar såsom Litium, Storm och Episerver.
För mer information, kontakta Johan Cassel på 070-494 24 60 eller johan.cassel@cloudnine.se